Metin2 TR&PvP 7x Pro Damage Hack


Merhaba arkadaşlar, bugün sizlere Lalaker1 arkadaşımızın yeni bir hilesi olan Pro Damage hilesini tanıtacağım. Lalaker1 arkadaşımızın yapmış olduğu 7x Pro Damage hilesinin eski bir sürümünü sayfamızda paylaşmıştık ve indirme rekorları kırmıştı. Pro Damage hilesinin çalışmadığı ve hatalar verdiğini duyan Lalaker1 hemen hilenin yeni sürümünü sizler için çıkarttı. Metin2 Yeni 7x Pro Damage Hilesi TR ve PvP serverlarda sorunsuz çalışmaktadır. Kurulum ve kullanımını bilmeyen arkadaş videolu anlatımı izleyebilir ve hemen altından hileyi indirebilirler. Bu hile ile metin taşlarını, slotları rahatlıkla kesebilirsiniz ve oyunu daha zevkli hale getirebilirsiniz.



Yazılı Anlatım 

1. Size verdiğim linkden hileyi indirin.

2. Rardaki tüm dosyaları oyunun klasörüne atın.

 3- Injector.exe 'yi Çalıştırınız.

4. Üst Kısma Oyununzun. Görev Yöneticisindeki Yansıtma Adını Yazınız. 

5. Auto İnjecti Seçin Ve Oyunu Başlatın...

6. Hile Ekranı Oyunu Açtığınızda Masaüstüne Gelecektir.




                                                                   Yapımcı ; Lalaker1 (Teşşekkürler)
                                                                Hazırlayan ; HackBankası
                                                                  Sunan ; HackBankası

VirüsTotal Sonuçları

Jotti Sonuçları


6 yorum:

  1. sol yukarıda acılan sey acılıp gidiyor mt2 gelmiyor yardm pls

    YanıtlaSil
  2. inject yapmıyor yardım metin2client.bin yazıyorum(gameforge için) alta dll yi yazıyorum bekliyorum bekliyorum birşey olmuyo onu yazdıktan sonra oyunu açıyorum falan hiçbirşey olmuyor.

    YanıtlaSil
  3. ben yapamadım yardım olabilecek warmı

    YanıtlaSil