Metin2 14 PvP serverde Çalışan 7x Hack

Etiket; Hero Mt2 7x Hack indir TCMT2 7x Hack indir Londonmt2 7x Hack indir , M2HELL 7x Hack indir


Metin2 14 PvP serverde Çalışan 7x Hack indir
Merhaba Arkadaşlar, Hile Sadece 14 Serverde Çalışmaktadır. Hileyi Denedim 7x Hack Sorunsuz bir şekilde çalışıyor. Sadece oyunun grafikleri biraz kötüleşiyor Ama hile sorunsuz bir şekilde Çalışıyor...




Çalıştığı Serverler 
M2ZED
Hero
Helinos
Sarem
Cengizhan
M2-NİTRO
TCMT2
PENTOS2
TIBETMT2
M2ROVA
M2HELL
TEKMT2
Londonmt2
Scriptmt2



Yazılı Anlatım 

1. Winrarı Sitemizden İndirin

2. Dosyaları Çıkarın

 3- "Metin2 PvP 14 Serverda Çalışan 7x" Klasörü içindekileri Metin2 PvP Serverinizin kurulu oluğu yere Atın.

4. GRHACK.exe yi Çalıştırın. 5 Saniye Bekleyin

5. Sonra O pencereye Tıklıyoruz.

6. Metin2 Açılacak Serverinizi Seçin Ve giriş Yapın.
 
7. Slotun Yanına Gittiğinizde hilenin çalıştığını göreceksiniz.






                                                                   Yapımcı ; BabHunk (Teşşekkürler)
                                                                Hazırlayan ; HackBankası
                                                                  Sunan ; HackBankası

VirüsTotal Sonuçları




HackBankası - Video

30 yorum:

  1. sa öncelikle çok teşekkür ederim bunu yaptığınız için ama bir ricada bulunabilir miyim ?

    Ben Marsismt2 oynuyorum o clientte gözükmüyor eklemen veya ayrı nasıl yapılıyorsa anlatman mümkün mü lütfen.

    YanıtlaSil
  2. Kardeşim tekmt2 çalışmıyor yha

    YanıtlaSil
  3. http://tekmt2.com/ bu pvp de sorunsuz çalışan 7x hileniz varmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hero mt2 de 7xle kızıla ışınlanınca oyun kapanıyo neden

      Sil
  4. çalışıyormu bilmiyorm ama ben jax oynuyorm onada bi bakarmısınız

    YanıtlaSil
  5. ben mt2 hero oynuyorum: oyunu açtım ıd şifre yazdım karakteri seçtim ve oyundan attı yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  6. Nerden indiricem

    YanıtlaSil
  7. Nolur yardım edin nerden indircem bilmiyom !!!!

    YanıtlaSil
  8. 90 'lık map larda oyunda atıyor map'a tıkladıgımız anda direk exe yi sonlandırıyor bir çaresi var mı ?

    YanıtlaSil
  9. https://www.ufuktemur.com.tr

    Ufuk TEMUR Kişisel Bir Blog Sitesi
    Bir Webmasterin Günlüğü

    YanıtlaSil
  10. Merhaba kardeşim saremdee girerken hata veriyo napıcam" acil cevapp _?

    YanıtlaSil
  11. atesh mt2 için hile varmı?

    YanıtlaSil
  12. ya saremde giriyom sunucuya bağlanırken hata diyo bi söyleyin lütfen

    YanıtlaSil
  13. Merhaba YAZAR OLMAK istermisin? Hemde bir metin2 sitesi.. Metin2 GM Kodları Türkiyenin en büyük metin2 kod servisi günde +2000 ziyaretçi tarafından ziyaret ediliyor. Hemen sende YAZARLIK BAŞVURUNU gönder ve bir fırsat yakala.





    YAZAR OL





    ADINI DUYUR





    METIN2 'den PARA KAZAN




    BAŞVURU YAPMAK İÇİN TIKLA




    YAZAR OLMAK ICIN TIKLA

    YanıtlaSil
  14. girmiyor sunucuya bağlanırken hata diyor

    YanıtlaSil
  15. kardes benim pc 64 bit log hatası geriyor oyuna girimyor neden

    YanıtlaSil
  16. Kardeş Sunucuya Bağlanırken Hata Dio

    YanıtlaSil
  17. Sunucuya Bağlanırken Hata Diyor Kardeşim CengizhanMt2 Lütfen Yardımcı Olur Musunuz ?

    YanıtlaSil
  18. bende sunucuya baglanırken hata diyo neden kardeş anlamadım hero mt2 oynucam

    YanıtlaSil
  19. sunucuya bağlanırken hata diyor su ak seyini yapıyorsanız düzgün yapın .

    YanıtlaSil
  20. kardeşim Saltanatmt2 de çalışmıyomu yaa

    YanıtlaSil
  21. kardeşim Saltanatmt2 de çalışmıyomu yaa

    YanıtlaSil
  22. 64 bitte çalışmıyor LÜTFEN YARDIMCI OLURMUSUNUZ

    YanıtlaSil
  23. 64 bitte çalışmıyor LÜTFEN YARDIMCI OLURMUSUNUZ

    YanıtlaSil
  24. gradhack bastım zaman 5 saniye sonra log hatası alıyorum

    YanıtlaSil
  25. M2Hero (Helinos) 7x GREEN DAMAGE l Nexon TR l 04.09.2015
    ////Önemli Bilgi\\\\\ : Load Hack Butonuna karakter seçme ekranında basın aksi taktirde hile tespit ediyor.
    AÇIKLAMA :
    BU HİLE NEXON TR TARAFINDAN ÇALIŞTIRILMIŞTIR.
    BETA LOADER HACK YAPIMCISI LALAKER1 'e TEŞEKKÜR EDİYORUZ.
    BETA LOADER HACK 'A BYPASS EKLENEREK KORUMA DEAKTİF BIRAKILMIŞTIR.
    BAŞKA BETA LOADER HACK İLE GİRİŞ YAPTIGINIZDA HİLE TESPİT EDECEKTİR.
    HERŞEY VİDEODA ANLATILMIŞTIR GÜLE GÜLE KASIN..
    LİNK : https://bit.ly/xlalaker1
    VİRÜSTOTAL:
    https://www.virustotal.com/tr/file/e89cac10bf2cb983094c971cfcdda2bdc0c933773162c0b81d843e460c72239d/analysis/1435332609/

    YanıtlaSil
  26. M2Hero (Helinos) 7x GREEN DAMAGE l Nexon TR l 04.09.2015
    ////Önemli Bilgi\\\\\ : Load Hack Butonuna karakter seçme ekranında basın aksi taktirde hile tespit ediyor.
    AÇIKLAMA :
    BU HİLE NEXON TR TARAFINDAN ÇALIŞTIRILMIŞTIR.
    BETA LOADER HACK YAPIMCISI LALAKER1 'e TEŞEKKÜR EDİYORUZ.
    BETA LOADER HACK 'A BYPASS EKLENEREK KORUMA DEAKTİF BIRAKILMIŞTIR.
    BAŞKA BETA LOADER HACK İLE GİRİŞ YAPTIGINIZDA HİLE TESPİT EDECEKTİR.
    HERŞEY VİDEODA ANLATILMIŞTIR GÜLE GÜLE KASIN..
    LİNK : https://bit.ly/xlalaker1
    VİRÜSTOTAL:
    https://www.virustotal.com/tr/file/e89cac10bf2cb983094c971cfcdda2bdc0c933773162c0b81d843e460c72239d/analysis/1435332609/

    YanıtlaSil
  27. Kardeşim ben yukledim karekter oldugu yerde duruyo hareket etmiyo onceden bılıyodum boyle olunca pack icinden bişey silince oluyodu o dosyanın adını soylermısınız

    YanıtlaSil