Metin2 PVP Okçu Hack V01.06.2014

Merhaba Arkadaşlar, Çok erken engellenen Hile olan Metin2 PvP Okçu Hack bugün güncellendi. Hileyi ben denemedim Ama DreamFancy 'e güvenerek paylaşıyorum. Bu Hile ile Editli leri bile yatırabilirsiniz. Hilede Virüs Vardır ama her server de çalışması için bu virüs Gerekli.




Yazılı Anlatım 

1. Hileyi Sitemizden İndirin.

2. Dosyaları Winrardan Çıkarın

 3- PvP serverimize giriş yapıyoruz.

4. m2i.exe yi Açıyoruz.

5. Serverimizin .exe adını buluyoruz.

6. İnjectöre Girip alttaki butona tıklıyoruz.
 
7. Python loader Gelecektir.

8. Python loaderden okcuhack.py yi oyuna injecte Ediyoruz.

9. İşte Bu kadar şimdi Hilemizin Keyfini Çıkarabiliriz.




                                                                   Yapımcı ; DreamFancy (Teşşekkürler)
                                                                Hazırlayan ; HackBankası
                                                                  Sunan ; HackBankası

VirüsTotal Sonuçları

Jotti Sonuçları


HackBankası - Video

5 yorum:

  1. ???? hatası alıp kapanıyor.

    YanıtlaSil
  2. ????? hatası alıp kapanıyor bendede

    YanıtlaSil
  3. kardeşim ben ın a basıyorum ekrana bişey gelmiyo napmam lazım

    YanıtlaSil