Metin2 PvP Server Ticaret Hilesi

Merhaba Arkadaşlar, Herkesin Bildiği Üzere Ticaret Hilesi Diye Bir şey yok diye biliyoruz. Ama DreamFancy Bizi öyle bir şaşırttı ki Metin2 PvP serverlerinde çalışan Ticaret Hilesini Yani Trade Hack 'ı Buldu. Ben Hileyi denemedim. Ama Çalışma ihtimali yok ta değil. Denemememin  sebebi Hilede çok virüs Var. Hemde Metin2 PvP bilgisayarımda yüklü Değil . Deneyecekler için Tavsiyem İnternet kafede Denesinler Çalışıp çalışmaması hakkında Yorum Atarsanız. Herkesi bilgilendirmiş olursunuz.



Yazılı Anlatım 

1. Winrarı Sitemizden İndiriyoruz.

2. Winrardan dosyaları çıkarıyoruz.

 3- Root - trade hack 2014 Adlı dosyaya girin.

4. Uiexchange.py kopyalayıp UnEPK klasörüne atın.

5. PvP serverinizin pack klasörüne girin.

6. Root.epk, root.eix dosyalarını alıyoruz.
 
7. UnEPK klasörüne atıyoruz.

8. UnEPK ile rootları açıyoruz ve uiexchange.py içine atıyoruz.

9. Sonra rootları paketleyip pvp serverimizin pack klasörüne geri atıyoruz.

10. Artık root ticaret'te ip eşleştirme işlemini tamamladık.

11. Herşey tamam şimdi tekrar Root - trade hack 2014 klasörüne girelim.

12. Trade hack 2014.exe açalım ve devam et diyelim.

13. DreamFancyın Sayfasını beğenmediyseniz size uyarı verecektir, beğenip geçin.

14. Sonra oyunu açın ve metin2 açıkken gelen trade hack ekranında bekleyin.

15. Bir kurban bulun, bulduktan sonra hiledeki ok yerine basın.

11. Sonra kurbanla konuşun anlaşın ticarete itemler koysun.

16. Koyduğu an kabule basın ve onun itemlerini kendinize anında çekin.

17. Eğer gelmezse hemen altındaki Prajésé adlı butona tıklayın.

18. Ticaretteki İtemler hemen size gelecektir



                                                                   Yapımcı ; DreamFancy (Teşşekkürler)
                                                                Hazırlayan ; HackBankası
                                                                  Sunan ; HackBankası

VirüsTotal Sonuçları

Jotti Sonuçları


HackBankası - Video

29 yorum:

  1. herseyi yptm ok seçengn altndkide çktı ama olmadı item koyldu bn ok dedm glmedi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ip birleştirme ayarları Vb ayarlarını yaptın mı ?

      Sil
    2. calişan hileyi atarsanız ne olcak sankı

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. kardeş benim oynadığım pvp launcher ile açılıo seninki gibi tıklayınca direk girmiyo packleri değiştirince geri yüklüyo o yüzden çalışmıyor bi çözümü varmı ?

    YanıtlaSil
  4. mwtin2 ticaret hilesimi aradınız....harikaaa

    YanıtlaSil
  5. alıom ama sadece gozukuo sonra yok oluo yani kopyalıo ve sonra kopyayı silio

    YanıtlaSil
  6. admin nolur yardım et tekrar paketle diyorum bişey olmuyo

    YanıtlaSil
  7. herseyi yaptim ama ok un altindaki gelmedi

    YanıtlaSil
  8. source dosyası yokkkk

    YanıtlaSil
  9. herşeyi yaptım ok a bastım ama ticde olmuyo yardımm

    YanıtlaSil
  10. KAbul Yazısının Altıa Gelmiyo

    YanıtlaSil
  11. kardeşim bana teamviewer den yapabilirmısın ? zahmet olmassa

    YanıtlaSil
  12. Oyunu videodaki gibi yaptım. Oyuna girdim ticarete itemi koydu kabul deyıp hemen altındakine bastım. İtem geldi ama sadece resim gibi ne üstüme giyebiliyorum nede bi yere kaydırıyorum. Oyundan cıkıp girincede yok oluyor. Çözümü yok mu ?

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. karşdeim skype varsa oradan anlatırmısın

    YanıtlaSil
  15. Mt2 pack klasörüne giriyorumm fakat root.eix dosyaları yok ne yapmalıyım ?

    YanıtlaSil
  16. Aga Bana Bi yerden anlat yapamadım çok karışık ACİL

    YanıtlaSil
  17. http://dosya.co/xaih0a38wey9/Metin_2_Ticaret_Hilesi.exe.html

    Arkadaşlar Bu Dosyayı İndirip Bakarsanız Çözersiniz Nasıl Yapılcağını

    YanıtlaSil
  18. bu hıle çalışıyor arkadaşlar full wıp car çaldım :D SADAS

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim nasıl yaptın ya ben videonun aynısını yaptım ok a basıyorum ok a bastıgım ticaret penceresi kapanıyor hemen oyuna gırıp oyundakı tıcaret penceresınden ok a basıyorum ama bısı olmuyor ıtem gelmıyor yardım plssssss !!!!

      Sil
    2. kardeşim nasıl yaptın ya ben videonun aynısını yaptım ok a basıyorum ok a bastıgım ticaret penceresi kapanıyor hemen oyuna gırıp oyundakı tıcaret penceresınden ok a basıyorum ama bısı olmuyor ıtem gelmıyor yardım plssssss !!!!

      Sil
  19. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  20. kardeşim herşeyi videodaki gibi yaptım fakat ok a basıyorum ticaret tablosu gıdıyor hemen yundaki ticareti kabul ediyorum item gelmiyor acil yardım cok acil...!!!

    YanıtlaSil
  21. kardeşim herşeyi videodaki gibi yaptım fakat ok a basıyorum ticaret tablosu gıdıyor hemen yundaki ticareti kabul ediyorum item gelmiyor acil yardım cok acil...!!!

    YanıtlaSil
  22. Videolu kurulumu yokmu bunun admın kardeşim yardımcı olur en azından bize

    YanıtlaSil